21 Eylül 2012 Cuma

Cilt Makyajı Rutinim

İşte günlük cilt makyajı rutinim;


İlk olarak cildimi güneşin zararlı ışınlarından korumak için Dior Bronze Protection Solaire kremi tüm yüzüme, boynuma ve dekolte bölgeme uyguluyorum. Cildim kremi emdikten sonra Nars Pro-Prime Skin Smoothing Face Prep Base Lissante baz ile cildimi pürüzsüzleştiriyorum. Sonra Essence Forget It 3in1 Concealer'ın ten rengi kısmı ile cilt kusurlarımı kapatıyorum. Daha sonra resimde 9 numara ile gösterdiğim fırçayla The Balm Bahama Mama'yı kullanarak yüz kontörümü yapıyorum. The Body Shop Lily Cole Blush ile elmacık kemiklerimi aydınlatıyorum ve bu işlemi allığın kendi pufuyla yapıyorum. Resimde 8 numarayla gösterdiğim fırça ile yaptığım karanlık-aydınlık kontörü harmanlıyorum


 Daha sonra resimde 10 numarayla gösterdiğim kabuki fırçamla Shiseido Pureness pudramı sürüyorum. Son olarak genelde kullandığım The Body Shop Cheek Colour 02 nolu allığımı resimde 12 numarayla gösterdiğim fırçamla uygulayıp cilt makyajımı tamamlıyorum.

 Sevgiler <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder