21 Eylül 2012 Cuma

Parlatıcı Dosyası

Merhabalar,

Bu postumda sizlerle parlatıcıları konuşup doğru parlatıcıda olması gerekenleri açıklayacağım.

1.Avon Glazewear Lip Gloss


Yapı olarak çok hafif olması gerektiği gibi. Rengi de oldukça doğal. Yapış yapış değil. Kalıcılık ise orta seviyede. Uygun fiyatına göre iyi bir performansı var. Bu nedenle günlük makyajda vazgeçilmezim.


2.Sephora Hydrating Care Lip Gloss Nectar Shine


Rek güzel, tat güzel, kalıcılık çok iyi, fakat yapısı çok ağır ve çok yapış yapış. Bu nedenle günlük makyajda kullanamadığım bir ürün. Fiyatı 15 liraydı sanırım; bu fiyata daha işe yarar parlatıcılar alabilirsiniz.


3.La Senza Ooh La Lips Lip Gloss Pinktastic


Renk güzel, tadı naneli, yapış yapış değil fakat ağır, dolgunlaştırıcı etkisi de var üstelik. 5 liralık fiyatına göre oldukça iyi. Öneririm.


4.Avon Color Trend Lip Gloss Blackcurrant


Renk güzel, tat güzel, kalıcılık iyi, çok hafif, sadece birazcık yapış yapış. Fiyatını tam hatırlamıyorum ama 7-8 liraydı sanırım. Fiyatına göre oldukça iyi. 11 yaşından beri kullanıyorum :D Şiddetle öneririm.


5.I Love... Lemons&Limes shimmer&shine lip gloss


Rengi çok güzel ama diğer tüm özellikler sınıfta kaldı. Kokusu berbat, yapış yapış, oldukça ağır. Kullanamıyorum öyle bir kenarda duruyor sadece. Hediye olduğu için fiyatını bilmiyorum ama bence 5 kuruş etmez. :D


 Sevgiler <3

2 yorum:

  1. Avon Glazewear benim favorimdir tüm avon ürünleri içinde.. I love gloss'u da yeni aldım ama çok da fena değil gibi geldi bana..

    YanıtlaSil
  2. ı love glossu hiç sevemedim nedense tadı berbattı ama glazewear candır :D

    YanıtlaSil