21 Eylül 2012 Cuma

EOTD #18


                                                                      Merhabalar,

Bugün Türkiye'de bulunmayan ama yurtdışı seyahatlerinizde mutlaka edinmeniz gerektiğini düşündüğüm Loreal Colour Harmony Travel Collection setinin Eva Longoria paletiyle günlük bir göz makyajı yaptım.


Loreal Colour Harmony Travel Collection serisi 2 ayrı paletten oluşuyor. Biri yeşil-sıcak tonlardaki Penelope Cruz seti. Diğeri ise daha mavi-soğuk renklerden oluşan Eva Longoria seti.


Bendeki setin içeriği iki resimdende rahatlıkla inceleyebilirsiniz.



Makyajımı yaparken Essence Multi Action False Lashes maskaradan ve her zaman kullandığım fırçalarımdan yardım aldım tabi ki. :)



Makyajımı nasıl yaptığıma gelecek olursak; ilk olarak lila far tüm göz kapağıma uyguladım. Göz kapağıma yeşil renk sürerek hafif bir gölge oluşturdum. Füme renk farla da crease bölgemi gölgeledim. Göz pınarımı pembe tonlu ışıltılı farla aydınlattım. Kaş altımı ise sarı tonlu ışıltılı farla aydınlattım.


Son olarak rimel sürerek makyajımı tamamladım.


 Sevgiler <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder