1 Eylül 2012 Cumartesi

EOTD #16

Merhabalar :)
Sonbaharın ilk gününü bronz makyajla karşıladım :) Tabi bunu yapmamda Sephora'dan sadece 7 TL'ye aldığım Cargo SmokeyEye Duo'nun etkisi büyük :) Sephora'dan Cargo ve Fred Farrugia'lar çekiliyor. Bu nedenle bu marka ürünlerde inanılmaz indirim var. Mutlaka gidin ve talan edin :D


Gelelim makyaja;

Kullanılan Ürünler
-Cargo SmokeyEye Duo SED-06 Brazil
-Essence Quattro 08
-Fred Farrugia Concealer-Corrector 02
-Essence I Love Stage Eyeshadow Base
-Essence Multi Action False Lashes Mascara
-Mac Lingering Eye Brows

Kullanılan Fırçalar
-Avon Liner Fırçası
-Studio Basics Seyahat Boyu Fırça Seti'nden Karıştırma Fırçası
-Essence Crease Fırçası
-Claire's Fırça Seti'nden Far Fırçası


Makyajı nasıl yaptığıma gelecek olursak; ilk olarak far bazını göz kapağıma ve göz altıma sürdüm. Sonra Avon liner fırçasıyla Cargo paletteki eyelinerı kirpik üstüne çektim. Paletteki farı crease bölgeme sürdüm. Kaş altımı Essence 4'lü farın en açık rengiyle aydınlattım. Kaşlarımı boyadıktan sonra göz altıma kapatıcı sürdüm. Son olarak rimel sürerek makyajımı tamamladım.



 Sevgiler <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder