22 Ocak 2013 Salı

EOTD #19

Derslerim sebebiyle verdiğim uzun aradan dolayı hepinizden çok özür dilerim.

Kazasız belasız dersleri vermenin mutluluğunu yaşıyorum :) :)

Gelelim dönem sonu makyajıma :)


Kullandığım Ürünler
-The Balm Nude Tude Palette
-Sephora Light Touch Kapatıcı
-Oriflame Maxi Lash Maskara
-Sephora Nano Yeux Eyes

Kullandığım Fırçalar
-Avon Çift Taraflı Far Fırçası
-Avon Eyeliner Fırçası
-Essence Crease Fırçası
-Studio Basics Karıştırma Fırçası
-Claire's Setten Far Fırçası


Kirpik diplerime Avon eyeliner fıçasıyla Nude Tude paletin Serious rengini uyguladım. Göz kenarıma paletin Sleek rengini V şeklinde sürdüm. V kısmının ortasına Silly rengi uyguladım. Bu renkleri Essence crease fırçasıyla yayıp karıştırdım. Göz ortama Stand-offish'i, göz pınarlarıma ise Sassy rengi uygulayıp Studio Basics karıştırma fırçasıyla bu renkleri yaydım. Sonrasında göz altlarıma Sephora Light Touch sürüp parmaklarımla yedirdim. Kirpiklerime Oriflame Maxi Lash maskara sürdüm. Son olarak kirpik altlarıma Sephora Nano Yeux Eyes krem rengi kalemi sürdüm.


 Sevgiler <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder