30 Ocak 2013 Çarşamba

Project Pan Başlasın!!!!

Bozulmadığı sürece hiç bir ürünümü dibine kadar bitirmeden atmam. Öylede pintiyim :D

Kenarda köşede az kalmış ya da benim kullanmaktan sıkıldığım ürünleri toparladım ve project pan'a başlamaya karar verdim. 

Bakalım neler varmış:


Johnson's Baby Sprey Yağ:Göz makyajımı bu ürünle temizliyorum. 1\6'sı duruyor. Yedeği sırada bekliyor, bitsin de gitsin :D

DIY Far Bazı:1-2 kullanımlık kaldı çok sıkıldım bitsin artık. Bir dahada yapmam zaten

Nars Pro-Prime Skin Smoothing Face Prep Base:Çok güzel bir makyaj bazı. Cildi pamuk gibi yapıyor. Sephora'daki muanın övgüleri üzerine almıştım. Fakat bir daha almam. Nedenine gelecek olursak. Ürün kusursuz, kesinlikle 4\4'lük ama ne kadar ihtiyaç unsuru? Makyaj bazı kullanmak bana göre değil sanırım. Zaten güneş koruyucu sürüyorum üstüne birde bunu sürmek saçma geliyor. Bir daha makyaj bazı almam ama bu ürünü öneririm. Bu arada ürün bitmiş gibi gözüküyor ama ben onun kıyısından köşesinden bir kullanımlık daha çıkarırım :D

Avon Naturals Pomegranate Eye Gel:2-3 kullanımlık kaldı. Ferahlatıcı özelliği var fakat çok yapış yapış. Nemlendirmesi de kötü. Bir daha almam.

Golden Rose 27 Oje:Günlük kullanmayı sevdiğim, somon rengi, güzel, cicili, bicili bir ojecik :) Ojelerimi bile dibine kadar kullanıyorum :D Bir daha almam çok ojem var zaten.

Shiseido The Skincare Night Moisture Recharge:Tekin Acar alışverişimde elime tutuşturdukları iki gece kremi testerı. Uzun zamandır çekmece dibimde sıralarını bekliyorlar. Bitirip atayım bari.

Claire's Lip Balm:Resimde de gördüğünüz gibi çok az kaldı. Dudakları az çatlayan biri olarak severek kullandım. Dudakları çok çatlayan birine yetersiz gelebilir. Elimdeki diğer balmlarda bitsin mutlaka yenisini alırım.

Golden Rose Ball Blusher 03:Çok eskiden almıştım. Top allıktı fakat şu an içinde top namına hiç birşey yok :D İlla bitecek ama rahatsız ediyor beni :D

Oriflame Maxi Lash Mascara:Güzel uzatan, güzel hacim veren bir maskara. Fakat bir daha almayacağım. Çünkü çok zor temizleniyor. Tahminen yarısından azı duruyordur.

Golden Rose Kahverengi Kalem:Numarası açılan tarafta kalmış gitmiş ama tam anlamıyla bir kahverengi. Kalıcılığı çok az. Tek açımlık kaldı. Bitse de gitse :):)

Carrefour Aseton:Fena değil. Şelale'den Parmex'ten falan iyi en azından. 1\3'ü kalınca bitsinde masamda kalabalık gitsin diye dahil ettim project pan'a. Yine alabilirim.

Wesa Nail Sticker:Mahalle parfümerisinden almıştım. Simli somon, mor ve beyaz, boy boy çiçekler var içinde. Somon rengi ojeyle çok yakıştıklarını düşünüyorum. 2 kullanımda biter tahminen. Bir daha almam çok fazla manikür süsüm var zaten.

Sephora Smoothing Primer:Sephora alışverişimde verdikleri makyaj bazı testerları. Bunları da bitireyimde makyaj bazı defteri kapansın benim için :D

 Her çarşamba güncelleme yapacağım. Bunlar bitsin de yeni ürünleri yer açılsın :D

 Sevgiler <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder