22 Ocak 2013 Salı

EOTD #20

İşte benim günlük makyajım :)

Eyeliner ya da kalem çekmeye üşendiğim zamanlarda kurtarır beni bu makyaj.

Gelelim makyajın ayrıntılarına:


Kullandığım ürünler
-Too Faced Teddy Bear Eyeshadow
-Essence Long Lasting Eyeshadow 03
-Sephora Light Touch Kapatıcı
-Oriflame Maxi Lash Maskara
-Sephora Nano Yeux Eyes

Kullandığım Fırçalar
-Essence Crease Fırçası
-Studio Basics Karıştırma Fırçası


 Essence farı parmağımla gözüme tamamen yaydım. Too Faced ikili farın (kırılmış :( ) acı kahve rengini Essence fırçayla crease bölgeme uyguladım hafifçe. Karıştırma fırçasıylada Too Faced farın açık rengini kaş altıma ve göz pınarıma uyguladım. Ardından Sephora kapatıcıyı göz altıma sürdüm. Son olarak kirpiklerime Oriflame maskarayı sürüp makyajımı tamamladım.


 Sevgiler <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder