31 Ocak 2013 Perşembe

EOTD #21

Merhaba kızlaaaaarrr :D

Geçen günlerde yapmış olduğum Gratis alışverişinde edindiğim bu fara bayıldım.


Renkler gördüğünüz gibi muhteşem. Özellikle mavi-altın rengi uyumuna bayıldım. Renkler güzel olmasının yanı sıra oldukça kalıcı. Far bazı olmadan bile 4-5 saat dayanabiliyor. 2.75 TL'lik fiyatının yanında bu performans inanılmaz.

Makyajın ayrıntılarına gelecek olursak:


Kullandığım ürünler
-City Color Far
-Oriflame Maxi Lash Maskara
-DIY Far Bazı
-Verita Beyaz Göz Kalemi

Kullandığım Fırçalar
-Claire' Fırça Seti'nden Eyeliner Fırçası
-Claire' Fırça Seti'nden Sünger Far Fırçası
-Claire' Fırça Seti'nden Far Fırçası
-Markası silinmiş far fırçası :\
-Essence Crease Fırçası
-Studio Basics Karıştırma Fırçası


Makyajıma göz altıma ve göz üstüme DIY far bazımı sürerek başladım. City Color far paletindeki siyah rengi liner fırçası ile kirpik diplerime çektim. Siyah farı göz dibime ve crease bölgeme sürerek geçişi tamamladım. Daha sonra göz içimden dışıma doğru açık pembe-altın rengi-mavi renkleri sürerek karıştırma fırçasıyla karıştırdım.


Açık pembe farı kaş altıma da sürdükten sonra rimelimi sürerek makyajımı tamamladım. Resimler çok net çıkmasa da oldukça parlak ve göz alıcı bir makyaj oldu. İdeal bir gece makyajı olduğunu düşünüyorum. City Color farları almanızı şiddetle tavsiye ederim.


 Sevgiler <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder