3 Temmuz 2012 Salı

EOTD #1

  Günlük makyajım ile karşınızdayım..




Kullandığım malzemeler:
-Essence-Forget It 3in1 Concealer
-Essence I<3STAGE-Eyeshadow Base
-Avon 3'lü Far
-Sephora Makyaj Paleti
-Maybelline Liner Express
-Verita-Beyaz Göz Kalemi
-Flormar 5'li Pembe Palet
Kullandığım Fırçalar
-Essence-Crease Fırçası
-Studio Basics Fırça Seti (Gratis'ten)


 İlk olarak far bazını tüm göz kapağıma ve göz altına uyguladım. Bazın üstüne göz altıma Essence Concealer'ın pembe tarafını sürdüm. Crease bölgeme Essence crease fırçasıyla Sephora paletin kahverengi farını uyguladım. Crease bölgemin altına Flormar paletin 2. sıradaki pembe rengi sürdüm. Göz pınarıma ve kaş altıma Avon paletin resimde görülen açık-ışıltılı pembesini uyguladım. Kirpik diplerime Maybelline Liner Express çektim ve son olarak Verita'nın beyaz kalemini gözümün içine sürüp makyajımı tamamladım. Rimel sürmediğimi ise dışarı çıktığımda farkettim ki artık çok geçti :D
 Sevgiler..<3

2 yorum:

  1. essence concealeri ben bir türlü sevemedm yaa:) bana pek hitapeden bi ürün değil.ama far bazını seviyorum :)bloguma beklerim :)http://pekbilmis.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. hep derim kötü ürün yoktur kişiye uygun ürün vardır diye , bende asla vazgeçemem bu concealerdan :) zevkle takip edeceğim :)

    YanıtlaSil