26 Temmuz 2012 Perşembe

EOTD #6

Bugün pembiş makyajımla karşınızdayım :)


Bakalım neler kullanmışım?
-Flormar Matte Terracotta Eyeshadow M102
-Essence I Love Stage Eyeshadow Base
-Essence Forget It Concealer
-Avon Tri-Shadow Onyx Quartz (açık pembe kısmı)
-Verita Beyaz Göz Kalemi
-Avon Glimmerstick Blackest Black Göz Kalemi
-Avon Super Shock Maskara
-Beauty School-Butterfly Babe Jel Rimeli (kaşlar için)

Kullandığım Fırçalar 
-Studio Basics Seyahat Boyu Fırça Seti


Gelelim makyajı nasıl yaptığıma; Avon farın açık pembe kısmını tüm göz kapağıma uyguladım. Kirpik diplerime Avon göz kalemini sürüp kirpik üstüme Maybelline eyelinerı çektim. Daha sonra Flormar farı resimde görülen kısma uygulayıp makyajıma renk verdim. Göz içime Verita beyaz göz kalemini sürdükten sonra kirpiklerime rimel sürdüm. Son olarak kaşlarımı jel ile tarayıp makyajımı tamamladım.


 Nasıl buldunuz? :)
  Sevgiler <3

2 yorum:

  1. Essence Forget It Concealerın kapatma özelliği nasıl canım ? yeterli mi ?? Bu arada ne de güzel olmuş pembiş gözler ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım benim :)
    göz altlarım çok mor değil benim için kapatma özelliği oldukça iyi fakat göz altları mor olan bir arkadaşımda denedim kurtarmadı açıkcası :) benim nazarımda en iyi özelliği çizgilere dolmuyor olması ;)

    YanıtlaSil