2 Temmuz 2012 Pazartesi

Rengarenk Makyaj







 İşte yaz makyajı..! Pembeler, morlar, maviler.. Tabi görüldüğü gibi günlük bir makyaj değil, fazla renkli, ya da bana göre öyle :) Bir arkadaş doğum gününde veya sahil partisinde yapılabilir. Tarza göre farklılık gösterebilir bu. Resimde kullandığım malzemeleri görüyorsunuz;
-Miners-Beauty School-Butterfly Babe (Gratis'ten)
-Essence-I<3STAGE-Eyeshadow Base
-Avon-SuperShock Rimel
-Mac Kaş Kalemi
Fırçalar;
-Claire's Fırça Seti'nden 2 far fırçası
-Avon-Liner Fırçası
-Essence-Crease Fırçası


 Makyajıma başlarken far bazını tüm göz kapağıma ve göz altıma sürdüm. Ardından pembe farı kirpik diplerime liner şeklinde sürdüm. Kaş kemiğimin üstüne crease fırçasıyla mor renk sürüp, altta kalan kapak kısmına mavi far uyguladım. Göz pınarıma ve kaş altıma da beyaz far sürdüm ve kirpiklerime beyaz far uygulayıp makyajımı sonlandırdım.

<3

2 yorum: