8 Temmuz 2012 Pazar

Rimel Dosyası

                                  Miners Cosmetic Beauty School Butterfly Babe Seti Maskarası


 Butterfly Babe setinden çıkan bu minik maskaranın günlük kullanım için ideal olduğunu düşünüyorum. Ufak kıl fırçası tabi ki kirpikleri tam anlamıyla kavrayıp şekillendiremiyorlar ama kullanılmayacak gibide değil tabi ki :). Setin fiyatı 15 TL.



  
                                                         Oriflame Maxi Lash Maskara



Aslında yıllarca kullandığım maskarayı değiştirme gibi bir maceraya atlamam çünkü maskaradan beklentiim yüksektir. bu maskaranın fırçası ilgimi çekti ve aldım. Fakat umduğumu bulamadım. Kirpikleri uzatması başarılı fakat dolgunluk benim için önemli. Resimde gördüğünüz gibi fırçası plastik. Sık dişli tarak tarafı kirpikleri uzatmayı, seyrek tarak tarafı ise kirpikleri dolgunlaştırmayı vaadediyor. 6-8 saate kadar akmadan kalabiliyor. Beklentilere göre uygun fiyatlı bir alternatif olabilir. Sanırım fiyatı 20 TL idi.



                                                           Avon SuperShock Maskara



Uzun zamandır kullandığım, 5-6 kutu bitirdiğim fakat son zamanlarda beni tatmin etmeyen sevgili maskaram :)
Önceleri gerçekten çok başarılıydı. Hem uzunluk, hem dolgunluk sağlardı. Nedenini bilmiyorum ama son zamanlarda bu dolgunluğu sağlayamıyor. Kirpiklerimi ayrık ayrık bırakıyor. Umarım yeni alacağım paket buna yol açmaz. Resimde net gözükmğyor olabilir; maskaranın fırçası plastiktir. Fiyatı kampanyada 10-12 TL.



                                                    YSL Mascara Volume Effect Faux Cils

                                      

                                      

                Bu maskaramı da uzun zamandır kullanırım. Dolgunluğu, uzunluğu ve kalıcılığı                     oldukça başarılı bana göre. Fiyatı 70-80 TL.
                                     
                                       



2 yorum: