27 Temmuz 2012 Cuma

EOTD #7

Bugün renkli ve yapımı kolay bir makyaj ile karşınızdayım.
Hepimizin bildiği gibi krem farlar uygulaması kolay, pratik; fakat kalıcılığı az farlardır.
Bende acelem olmadığı sürece krem far kullanmıyorum.


Kullandığım Ürünler
-Avon Color Trend Shimmering Ice 4'lü Far
-Essence I Love Stage Eyeshadow Base
-Oriflame Maxi Lash Maskara

Kullandığım Fırçalar
-Studio Basics Seyahat Boyu Fırça Seti


Gelgelelim makyajı nasıl yaptığıma :)
İlk olarak tüm göz altıma ve göz kapağıma far bazını uyguladım. Daha sonra 4'lü farımın bej rengini tüm göz kapağıma ve kaş altıma sürdüm. Göz kapağıma mor kısmı uygulayıp, morun üstüne (crease bölgeme) ve alt kirpik diplerime turkuaz rengi uyguladım. Son olarak rimelimi sürüp makyajımı tamamladım.


 Sevgiler <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder