4 Temmuz 2012 Çarşamba

Far Dosyası

Flormar 5'li Palet 06 Numara
Renk vermesi iyi, renkler güzel. fırça değdiğinde biraz tozutuyor ama benim için çok problem olmuyor. Fiyatı 14-15 TL.



Maybelline Mono Far
Renk vermesi iyi, tozutmuyor, fiyatı uygun. 10-12 TL.



Lancome Color Design Sensational Effects Eyeshadow
Renkler güzel, renk vermesi iyi, kesinlikle tozutmuyor. Gerçekten oldukça kaliteli bir palet. Fiyatını hatırlayamıyorum.




Avon Color Trend 4'lü Far
Görüldüğü gibi krem far. Renk vermesi kötü, verse bile kalıcılığı yok. Özetle sınıfta kaldı. Bitirmeye çalışıyorum bende.



Yves Rocher 2'li Far
Kalıcılığıda, renk vermeside iyi değil. Beklentim yüksekti; hayal kırıklığına uğradım. İndirimden 12 TL'ye almıştım.




Eski Bir Far
Markası silinmiş çok eski bir far. Fotoğraflarda belli olmasa da rengi tam olarak lavanta ve göz rengime çok yakıştığını düşünüyorum. Renk vermesi orta seviyede, pek de kalıcı sayılmaz ama gün içinde tazeleyerek kullanıyorum, bir türlü vazgeçemiyorum bu fardan. Fiyatınıda hatırlamıyorum dolayısıyla.



Avon Tri-Shadow Onyx Quartz
Renkler güzel, renk vermesi ve kalıcılığı orta seviyede. En büyük eksisi çok tozutması. Fiyatını hatırlamıyorum



Sephora Makyaj Paleti Farları
Renkler güzel, renk vermesi ve kalıcığıda güzel ama çok tozutuyor malesef. Paletin fiyatı 40 TL.




Miners Cosmetic Beauty School Butterfly Babe
Yaz için aldığım bir palet. Renkler çok güzel, cıvıl cıvıl. Renk vermesi iyi, kalıcılığı orta. Bence 15 TL'lik fiyatına kıyasla başarılı bir palet.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder