5 Ağustos 2012 Pazar

EOTD #8

Bir kaç gündür koşuşturmaktan post giremedim birikti biraz ama makyaj yapmayı ihmal etmedim tabiki :)

Bakalım neler kullanmışım?
-Essence Quattro 08 
-Essence Stay All Day Long Lasting Eyeshadow Steel The Snow 03
-Oriflame Maxi Lash Maskara
-Verita Beyaz Göz Kalemi
-Mac Kaş Kalemi
-Essence Crease Fırçası
-Avon Liner Fırçası


İlk olarak Essence 4'lü farın altın ışıltılı bey rengini (ki ben bu renge bayıldım :)) tüm göz kapağıma ve kaş altıma sürdüm. Daha sonra parmağımla Essence Long Lasting farı göz kapağıma sürdüm. Ardından 4'lü farın koyu yeşil rengini Avon liner fırçasıyla üst kirpik diplerime uyguladım bakışlarımı derinleştirmek için. Crease bölgemde ise sonlarda koyu yeşili önlere doğru ise asker yeşili rengi uygulatıp üst tarafına çimen yeşili rengi sürdüm. Daha sonra gözümün altına beyaz kalem çektim. Kaşlarımı da Mac kaş kalemiyle boyadım. Rimelimide sürüp makyajımı tamamladım. 


Siz nasıl buldunuz yeşil makyajımı? :)


2 yorum:

  1. essence farlarını hiç kullanmamıştım harika durmuş :)

    YanıtlaSil
  2. kalıcı ve bol pigmentli farlar tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil