5 Ağustos 2012 Pazar

EOTD #10

Ela ve yeşil gözlülere çok yakıştığını düşündüğüm bir makyaj ile karşınızdayım.
Günlük kullanım için pratik bir alternatif olabilir. 


Kullandığım Malzemeler;

-Mac Typographic Matte Eye Shadow
-Flormar Khol Kajal
-Oriflame Maxi Lash Maskara
-Verita Beyaz Göz Kalemi
-Mac Kaş Kalemi

Kullandığım Fırça,

-Avon 2 Taraflı Far Fırçası


İlk olarak Flormar sürmeyi üst kirpik dibime kalınca sürdüm ve Avon fırçanın yuvarlak sünger ucuyla hafifçe dağıttım. Dağıtılmış kalemin üzerinden Mac farı Avon Fırçanın sık kıllı kısmıyla üste doğru hafifleterek sürüp degradasyon oluşturmaya çalıştım. Sürmeyi daha sonra alt kirpik dibime sürüp gözümün içini beyaza boyadım. Daha sonra Mac kaş kalemiyle kaşlarımı boyadım. Son olarak rimelimi sürüp makyajımı tamamladım. 

Nasıl buldunuz? :)


  Sevgiler <3

2 yorum:

  1. blogunu yeni keşfettim ama nasıl, nerden buldum bilmiyorum :D hoşgeldin aramıza, başarıların daim olsun, bana da beklerim http://discotopu.blogspot.com/
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim iyi dileklerin için beğenini kazandıysam ne mutlu :) blogunu kesinlikle ziyaret edeceğim :)

    YanıtlaSil