5 Ağustos 2012 Pazar

EOTD #9

Yapımı yaklaşık 1 saat sürmüş bir göz makyajıyla karşınızdayım :)
Bakınca ne var bunda çokta matah birşey değil demeyin nolur herşey o takma kirpikler yüzünden :D

Bu zahmetli makyajın malzemeleri ise şöyle;

-1000 Hours Natural Lash
-Too Faced Teddy Bear&Heaven Far
-Avon Color Trend Snow Storm Far
-Avon Glimmerstick Blackest Black Göz Kalemi
-Oriflame Maxi Lash Maskara
-Essence I Love Stage Eyeshadow Base
-Essence Forget It 3in1 Concealer
-Mac Kaş Kalemi
-Verita Beyaz Göz Kalemi

Fırçalar;
-Essence Crease Fırçası
-Studio Basics Seyahat Boyu Fırça Seti
-Kirpik Kıvırıcı



Baştada söylediğim gibi makyaj oldukça zahmetli oldu. Sebebi ise benim ilk defa takma kirpik kullanmış olmam. Makyaja başlarken ilk olarak takma kirpiklerimi taktım çünkü varolan makyajı bozabileceğimi düşündüm. Fakat bu seferde takma kirpik yapıştırıcısı yüzünden göz kalemim dağıldı. Bu görüntü için özür dilerim hepinizden :(. Kirpiğimi taktıktan sonra göz kapağıma ve göz altıma far bazımı sürdüm. Far bazını yedirdikten sonra göz altıma kapatıcımı sürdüm. Too Faced farın açık rengi ile göz kapağımı boyadım. Avon farın beyaz rengiyle de kaş altımı aydınlattım. Daha sonra uzun uğraşlar sonucu göz kalemimi alt ve üst kirpik diplerimi siyaha boyadım. Alt kirpik içime beyaz, üst kirpik içime ise siyah kalem sürdüm. Crease bölgeme crease fırçasıyla kahverengi far sürdüm. Kaşlarımı Mac kalemle boyadım. Son olarak kirpiklerimi kirpik kıvırıcıyla hizaya getirip rimelimi sürdüm ki bu gerçekten çok zor oldu :\. 



Sonuç olarak böyle bir makyaj çıktı ortaya. Takma kirpik takmanın daha kolay bir yolunu bilen varsa bana anlatsın lütfen..



  Sevgiler <3

2 yorum:

  1. Canim bende bugun aldim bu kirpiklerden sen kisaltip mi kullandin acaba? Birde benim bloguma da beklerim :) bugunnesursemm.blogspot.com/?m=1

    YanıtlaSil
  2. yok canım kesmeden kullandım. seve seve takip edeceğim :)

    YanıtlaSil