10 Ağustos 2012 Cuma

EOTD #11

Morlarla karşınızdayım bugün :)
Yeşil gözlülerin denemesi gereken bir makyaj bence; şiddetle tavsiye ederim :):)


Kullandığım Ürünler
-Sephora Makyaj Paleti Bordo-Mor-Lila (üzerinde siyah nokta olan renkler)
-Essence I Love Stage Eyeshadow Base
-Essence Multi Action False Lashes Mascara
-Maybelline Liner Express Eye Liner
-Verita Eye Pencil No:100

Kullandığım Fırçalar
-Avon Çift Taraflı Far Fırçası
-Essence Crease Fırçası
-Claire's Fırça Setinde Sünger Far Fırçası


Makyajımın yapılışına gelecek olursak; bordo farı tüm göz kapağıma sürdüm. Daha sonra crease fırçamla mor ve lila rengi harmanlayarak crease bölgeme uyguladım. Alt kirpik diplerime sünger fırçamın uç kısmıyla mor far sürdüm. Göz içime beyaz kalem sürdüm. Üst kirpik dibime eyeliner çektim. Son olarak rimel sürüp makyajımı tamamladım.


 Sevgiler <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder