27 Ağustos 2012 Pazartesi

EOTD #14

Konsept bir parti için yaptığım gece makyajımla karşınızdayım :)
Fotoğraf makinemin ayarları bozulmuş tam olarak düzeltemedimde aceleyle. Görsellerim için affınıza sığınıyorum. :(

Konumuza gelecek olursak her zaman ki gibi kullandığım ürünler ve fırçalarla başlayayım;


Kullanılan Ürünler
-Maybelline EyeStudio Mono 440 Blue Couture Eyeshadow
-Essence Stay All Day Long Lasting Eyeshadow 03 Steel The Snow
-Avon Color Trend Snow Storm Far
-Essence Forget It 3in1 Concealer
-Essence I Love Stage Eyeshadow Base
-Avon Supershock Mascara
-Mac Kaş Kalemi

Kullanılan Fırçalar
-Avon Liner Fırçası
-Claire's Fırça Setinden Sünger Uçlu Far Fırçası
-Studio Basics Far Fırçası


İlk olarak far bazımı tüm göz çevreme uyguladım. Ardından lacivert farı tüm göz çevreme liner fırçasıyla incecik sürdüm. Daha sonra sünger fırça yardımıyla gri farı göz kapağıma uyguladım. Kaş altımı ve göz pınarımı Avon farın beyaz kısmıyla aydınlattım. Daha sonra göz altıma kapatıcı sürdüm. Ardından kaşımdaki boşlukları doldurdum ve rimelimi sürüp makyajımı tamamladım. 


 Sevgiler <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder