25 Ağustos 2012 Cumartesi

EOTD #12

Uzun bir aradan sonra rengarenk göz makyajım ile karşınızdayım. Tatil dolayısıyla post hazırlayamadım; yazamadım. Blogumu inanılmaz derecede özledim, hep derlerdi inanmazdım blog işi gerçekten tutku işi..
Gelgelelim asıl konumuza :)
Bugün bir arkadaşım doğum günü için renkli bir makyaj yapmayı tercih ettim ve dolayısıyla sizlerle paylaşıyorum :)

Kullandığım Ürünler
-Yves Rocher Duo Eyeshadow
-Avon Color Trend Snow Storm Far (beyaz kısım)
-Essence Forget It 3in1 Concealer (pembe kısım)
-Avon Çift Taraflı Göz Kalemi
-Avon Glimmerstick Blackest Black Göz Kalemi
-Oriflame Maxi Lash Mascara
-Beauty School Butterfly Babe Seti-Kaş Jeli

Kullandığım Fırçalar
-Claire's Fırça Seti Kirpik Tarağı
-Avon Çift Taraflı Far Fırçası
-Sünger Uçlu Far Fırçası (markası silinmiş)


İlk olarak Avon farın beyaz kısmını tüm göz kapağıma, kaş altıma ve göz pınarıma sürdüm. Bu işlemden sonra Yves Rocher farın yeşil kısmını göz kapağıma, mor kısmını ise crease bölgeme sürdüm. Sonrasında leylak rengi Avon göz kalemini alt kirpik diplerime çektim. Üst kirpik diplerime ise bakışlarımı derinleştirmek için Avon siyah kalemi çektim. Göz altıma da kapatıcımı sürdükten sonra kirpiklerime rimel sürdüm. Son olarak kaşlarımı jelle tarayarak makyajımı tamamladım.


Pratik, yapılabilir, dikkat çekici bir makyaj. Denemenizi tavsiye ederim. Nasıl buldunuz? :)


 Sevgiler <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder