28 Ağustos 2012 Salı

EOTD #15

Yeni sezon makyajlarına tüm hızımızla devam ediyoruz :)
Su dönemde çift eyelinerın cesaret gerektirdiği düşünülebilir ama önümüzdeki aylarda sokaklarda görmeye başlayacağız. 


Kullanılan Ürünler
-Fred Farrugia Concealer-Corrector 02
-Ev Yapımı Far Bazı
-Avon Color Trend Snow Storm Eyeshadow
-Avon Glimmerstick Blackest Black Eye Pencil
-Essence Multi Action False Lashes Mascara
-Mac Lingering Eye Brows

Kullanılan Fırçalar 
-Studio Basics Seyahat Boyu Fırça Seti


İlk olarak far bazını tüm göz kapağıma uyguladım. Sonra Avon farın resimde üzerinde nokta olan beyaz rengini tüm göz kapağıma sürdüm. Göz kalemi resimde görülen doğrultuda altlı üstlü çektim. Daha sonra kaşlarımı boyayıp göz altıma kapatıcı sürdüm. Son olarak rimel sürüp makyajımı tamamladım.


 Sevgiler <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder