27 Ağustos 2012 Pazartesi

EOTD #13

Merhabalaaarrr :)
Yeni bir postla daha karşınızdayım :)
Malum sonbahar yaklaştı. Makyajda da yavaşça canlı renklerden uzaklaşıp toprak ve taş renkleriyle sonbahar makyajları yapmaya başlayacağız.


Kullanılan Ürünler
-Sephora Makyaj Paleti
-Essence Forget It 3in1 Concealer
-Essence I Love Stage Eyeshadow Base
-Verita Eye Pencil No:100
-Mac Kaş Kalemi
-Avon Supershock Mascara

Kullanılan Fırçalar
-Avon Liner Fırçası
-Avon Çift Taraflı Far Fırçası
-Essence Crease Fırçası


Makyajıma başlarken her zaman yaptığım gibi far bazını tüm göz kapağıma ve göz altıma uyguladım. Bu uygulamadan sonra paletten üzerinde nokta olan koyu kahverengı rengi liner firçası ile kirpik diplerime sürdüm. Göz kapağıma resimde üzerinde nokta olan gülkurusu rengi sürdüm. Ardından crease bölgeme resimde üzerinde nokta olan koyu yeşil rengi sürdüm. Daha sonra kaş altımı ve göz pınarımı resimde üzerinde nokta olan açık renk farla aydınlattım. Göz altlarıma da kapatıcı sürdükten sonra göz içime beyaz kalem çektim. Sonrasında kaş kalemi ile kaşlarımı boyadım. Ve rimel sürerek makyajımı tamamladım.


 Sevgiler <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder